Pradinis Apie PA Naujienos EVOCA Group - nuo šiol naujas N&W Global Vending kompanijos pavadinimas

EVOCA Group - nuo šiol naujas N&W Global Vending kompanijos pavadinimas

2017 - 12 - 17
EVOCA Group - nuo šiol naujas N&W Global Vending kompanijos pavadinimas

N&W Global Vending Group, pasaulyje lyderiaujanti kompanija tarp kavos ir karštų gėrimų prekybos automatų gamintojų, 2017 m. lapkričio 29 d. paskelbė keičianti pavadinimą - nuo šiol naudojamas EVOCA Group prekės ženklas. Pokyčiai sutampa su nauja į kavą orientuota globalia verslo strategija, kurios tikslas – sustiprinti kompanijos lyderės poziciją HoReCa (viešbučių, restoranų ir kavinių) bei OCS (kavos paslauga biurams) sektoriuose.

Pristatydamas pokyčius, kompanijos CEO Andrea Zocchi pareiškia: „EVOCA – tai kelių globalių kavos aparatų gamintojų integracijos rezultatas. Šis procesas prasidėjo dar 2000 m., kai buvo suformuota N&W grupė. EVOCA - tai natūralus kompanijos evoliucijos rezultatas siekiant užimti lyderiaujančios pasaulyje profesionalių kavos aparatų gamintojos poziciją“

EVOCA grupėje sėkmingai integruotos ir veikia šios pasaulyje pripažintos kavos aparatų gamintojos: Necta (Zanussi/Electrolux), Wittenborg, Saeco, Gaggia, Cafection,  Ducale, SGL, Newis.

Svarbiausi faktai apie EVOCA:

  • Apyvarta: daugiau nei 400 mln. Eur
  • Klientų skaičius: daugiau nei 10.000
  • Rinkos: daugiau nei 100 šalių
  • Gamyklos: 8
  • Tyrimų ir vystymo centrai: 4
  • Patentų skaičius: daugiau nei 500
  • Darbuotojų skaičius: 1800.

Naujasis EVOCA prekės ženklas simbolizuoja tradiciją, nepaliaujamą meistiškumo paiešką, technologijas ir inovacijas. EVO simbolizuoja evoliuciją – tarptautinį požiūrį bei įsipareigojimą diegti inovacijas. Kompanijos itališką kilmę bei espresso kultūros paveldą simbolizuoja žodžio Caffè dalis CA. Itališkai žodis EVOCA reiškia kvietimą stimuliuoti jausmus, vaizduotę, kūrybingumą, malonius prisiminimus. Tai perteikia atsipalaidavusią ir įkvepiančią tobulos kavos pertraukėlės dvasią. Pavadinimo EVOCA itališkas skambesys – stiprus ir įtaigus, tačiau tuo pat metu – švelnus ir skoningas. Lygiai toks pats, kokia turėtų būti gera kava. Logotipe panaudota raudona spalva simbolizuoja prekės ženklo istoriją, kavos pupelė – jėgą ir augimą.

Plačiau: www.evocagroup.com